Office DanaARTGallery on Tue, 17 Nov 2015 08:08:57 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Synopsis, Codrin Mircea

Metropolis Art Collection Èi DanaArtGallery vÄ invitÄ la expoziÈia personalÄ artistului Èi designerului Codrin Mircea. ExpoziÈia va putea fi vizitatÄ Ãntre 15 noiembrie - 15 decembrie 2015 la galeria Metropolis Art Collection situatÄ la parterul Metropolis Centre, Str. Grigore Alexandrescu nr. 89-97, BucureÈti de luni pÃnÄ sÃmbÄtÄ Ãntre orele 12:00- 20:00.Vernisajul va avea loc miercuri, 18 noiembrie 2015, ora 18:00.

ExpoziÈia "Synopsis" este rezultatul, suma mai multor ani de ÃncercÄri, cÄutÄri, ÃntrebÄri Èi rÄspunsuri, a unor etape din realizÄrile mele plastico-artistice. Este ÃnsÄ Èi un preview ale unor creaÈii ce va sÄ fie inspirate Èi din ce a fost. Pictura Èi grafica Ãmi sunt dragi, rezonez cu ele, au facut, fac Èi vor face parte din viitorul meu plastic. Am ajuns Ãn punctul Ãn care cred cÄ o confesiune, o ÃmpÄrtÄÈire a activitaÈii mele de pÃnÄ acum, dar Èi a ceea ce va urma reprezintÄ un semn de respect Èi o apropiere mai mare Ãntre mine Èi cei ce Ãmi iubesc operele. " Synopsis" este aÈadar o asumare curajoasÄ a activitaÈii mele de artist Èi designer. VÄ multumesc Èi vÄ astept cu drag ! Codrin Mircea

Detalii:http://www.codrinmircea.com/

www.danaartgallery.ro