Office DanaARTGallery on Thu, 9 Aug 2018 16:27:32 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] „Zoom in.Therapy”

Zoom in.Therapy

DanaArtGallery și Metropolis Art Collection prezintă prima expoziție personală „Zoom in.Therapy” a artistei Andreea Maria Lungan.
Vernisajul expoziției va avea loc pe data de 15 august 2018, ora 19:00.

Expoziția va rămâne deschisă și va putea fi vizitată de luni până sâmbătă între orele 12:00 -20:00, în perioada 13 august – 2 septembrie 2018.

Metropolis Art Collection, str. Grigore Alexandrescu 89-97, București, la parterul clădirii Metropolis Center.

„Trăirea autentică a suferinței, iubirea necondiționată și contactul timpuriu cu moartea sunt ingrediente cheie care mi-au modelat viziunea despre lume și despre artă.

Proiectul „Zoom in.Therapy” a apărut când am pierdut cea mai dragă persoană mie și nici o cunoaștere despre lume nu îmi putea alina suferința.  Astfel, mi-am îndreptat atenția către filozofie și artă răspunzând întrebării „ Când te doare sufletul unde mergi?” cu „La artist” și a început terapia.  Astfel în lucrările mele lucrez cu metafore.

Tema creației mele de până acum este aceea a fericirii, a liniștii, aceea a construirii unui pod între nădejde și deznădejde, pod care să mă poarte către mine și ființă. Am încercat să subliniez acea doză de plăcere vizuală contând pe ea pentru a trezi curiozitatea privitorilor mai departe și a-i îndemna să descoperim împreună răspunsul la această mare ghicitoare a vieții, fericirea.” Andreea Maria Lungan

Andreea Maria Lungan a absolvit Universitatea Națională de Arte, secția pictură. În prezent continuă studiile de masterat specializându-se în pictura abstractă. Andreea a participat la numeroase expoziții de grup in București.

www.danaartgallery.ro