Ognjen Strpic on Tue, 3 Jun 2003 14:39:03 +0200 (CEST)

Re: [nettime-see] jedno od interesantnih

dunja kukovec <melon@skylined.org>:
> ako je fora da je umetnost sebicna vidit se nece na bienalu ili u
> institucijama uzivo. i ako izlozba mjenja neki red dogadaja u svetu -
> spekulativno: nezna se. verjetno ne. kvecjemu na zelo sistematski nacin.
> ali brisemo sebicno iz slovarja?

ponaosob, čovjek po čovjek, uvjeren sam da mijenja. na nekakvoj
predteorijskoj razini, meni je odrastati u okruženju zagrebačkih
konceptualista puno značilo, i to prvenstveno u socijalnom smislu.
(valjda najljepše dobro jutro nakon loše prospavane noći u Dubrovniku
dao mi je jedan "Star i ćelav, tražim galeriju" :-))

ali nije samo to. u jednom od meni najdražih njenih tekstova, Martha
Nussbaum sjajno postavlja i izvodi tezu o suosjećanju kao fundamentalnoj
socijalnoj emociji. "učenje suosjećanja", tvrdi MN, posao je umjetnosti,
i ja mislim da ima pravo.
(http://boo.mi2.hr/~ognjen/tekst/nussbaum.html)

/* to let your minds flow is daring.
   to let your feelings flow is scary.  --but instructive */

umjetnost bolje pokazuje nego kazuje, u čisto wittgensteinovskom smislu,
a čini mi se da je u sveprisutnosti informacija baš pokazivanje jedna
važna spoznajna prečica. i tu smo već do grla u taktičkim medijima:
medijska umjetnost taktička je po onome što pokazuje, taktička
upotreba medija (ne samo umjetnička) djeluje p(r)okazivanjem, ne
prvenstveno na razini sadržaja... itd.

možda je više umjetničkoj duši sve ovo samorazumljivo, ali mislim da
zbog toga nije manje važno. ako ništa drugo, da se barem poneka
sebičnost vrati s ceste natrag u rječnik :-)

> Housed in a
> fully functioning bar in
> the Dorsoduro district of Venice, the Manchester
> Pavilion offers to extend
> and develop the Pavilion model by being:
>
> a) fully licensed
> b) open late
> c) not having any space taken up with works of art
>
> The Manchester Pavilion will also serve ciabatta
> sandwiches with fresh
> Parma ham and does a nice house red too.

LOL  e, _to_ je umjetnost kao glavno jelo

Ognjen
Nettime-SEE mailing list
Nettime-SEE@nettime.org