Michael van Eeden on 20 Apr 2001 16:52:52 -0000

RE: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

Francisco:
> Als dat zo is, wat moet er bij jouw dan wel geen kronkels zitten over de
> manier waarop de Digitale Stad verkwanseld is en word.

klopt, ik heb de afgelopen jaren ook geleerd dat sommige van mijn voormalige
vriendjes eikels en oplichters zijn... en daar ben ik ook wel iets zuurder
van geworden, maar jij bent wat dat betreft toch wel de absolute koning :-)

> Dus al dat gedoe hier en elders over privacy en aftappen en andere sociale
> aspecten, dat is als ik het goed begrijp allemaal onderdeel van
> het product Xs4all?

Dus omdat XS4ALL elke dag adverteert in de Volkskrant met 'ADSL kan
veiliger' (wat ze volgens jou uit liefde voor de mensheid doen), kunnen wij
het niet meer over veiligheid hebben omdat dat dan ook reklame voor XS4ALL
is? Je draait de zaken een beetje om.

Overigens grappig dat je in dit kader over DDS begint. Die noemt in haar
laatste persbericht de fantastische privacy als argument om klant te
blijven/worden van haar nieuwe commerciele diensten. Terwijl toch net een
paar weken geleden bekend werd dat haar complete gebruikersdatabase open en
bloot op straat lag. Hier is privacy dus niet onderdeel van het produkt maar
wel van de marketing blabla :-)

groet,

Michael