Károly Tóth on Fri, 8 Mar 2002 17:32:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] reactie

> mailtje. Toegegeven, de vraag was  makkelijk gesteld maar wel zo
onschuldig
> bedoeld als hij gesteld was. Ik ben het eens met Barbara van der Drift;
 > is er op nettime nog plek voor simpele vragen of is het een plek voor de
> incrowd, elite netkenners??

beste akkermij,

nettime is wat wij samen er van maken. :)
plek is zat, vind ik, nix incrowd :)

van mijn part het was niet kwaad bedoeld hoor!
MIJN excuses

heb je nog tip gekregen? ik heb echt wel gezocht naar wat je vroeg, maar nix
gevonden.

groetjes: kroy

Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl