Pieter on Tue, 15 Feb 2005 20:41:47 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Hè, eindelijk weer eens discussie.

Alleen de Engels- laat staan anderstalige bijdrages op deze lijst zijn
op 1 hand te tellen dus waar hebben we het over.

Ik ben het wel eens met de gedachte dat het geen vergaarbak moet zijn
voor willekeurige crosspostings die niets met NL te maken hebben, maar
voor de rest zal het me aan m'n taars rotten eerlijk gezegd zoals een
goede vriend van me dit zo kernachtig wist te verwoorden. De deleteknop
zit rechtsboven althans bij mij zeg ik altijd maar.

Charoetjes,

P.

*****

Asia Tsunami Relief Efforts (Dutch article, links to articles in English
and other languages):
http://www.indymedia.nl/nl/2004/12/24072.shtml
English article:
http://www.indymedia.org/en/2004/12/112664.shtml