KHOF Communicatie + Diversity Marketing on Wed, 4 Apr 2007 10:47:55 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Winnaars ECHO Award bekend.

EMBARGO!! Winnaars ECHO Award bekend.Hierbij heb ik het genoegen u namens ECHO te informeren over de winnaars van de ECHO Award 2007.
De uitreiking van de ECHO Awards vond gisteren plaats in het ING House.
De prijzen werden uitgereikt door minister Plasterk van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
Bijgevoegd vindt u het persbericht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Namens ECHO

Moncef Beekhof
KHOF Communicatie + Diversity Marketing