Patrice Riemens on Sun, 24 Jun 2007 17:23:21 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] rare reclame voor radio reclame

Al een paar weken worden luisteraars van radio4 (en waarchijnlijk andere
zenders) vergast op byzare reclame-boodschappen waarin 'uw bedrijf'
'exposure' wordt beloofd/ aangeboden dmv graancirkels, bannervirussen en
nog een paar suspecte cq ongeloofwaardige media, het geheel uiteraard
verpakt in erg gehypte jargon.

In mijn naiviteit heb ik een tijd lang gedacht dat het ging om aggressieve
reclame uitingen te demystifieeren (een beetje zoals Dove dat doet met de
schoonheidsmiddellen industrie), maar het blijkt om een vulgaire, zij het
vrij intrigerende manier om aandacht op de mogelijkheden van ... reclame
zelf te gaan.

http://www.rab.fm/Welkom-bij-RAB/

"het einde van de wereld is nabij"