Menno Grootveld on Wed, 4 Jun 2008 13:10:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [Nieuwsbriefspreeksteen] 47: Sophie in 't Veld, nieuw bestuur, Spreeksteen op Livedebat.nl, Cohen en de krakers

Koen Martens wrote:

> Ik woon niet in Amsterdam en ben dus niet zo geinteresseerd in lokale
> Amsterdamse beslommeringen.
>
> Ik zou me graag afmelden, maar aangezien de nieuwsbrief via de nettime
> mailing list aan mij wordt opgedrongen zou ik me dan gelijk van nettime
> moeten afmelden, dat vind ik geen goed idee.
>
> Voorlopig toch maar als 'spam' markeren dus?
>
> Vriendelijke groeten,
>
> Koen Martens
>
> Ps: nu ik er wat meer over nadenk, mischien moet ik me inderdaad maar
> afmelden van de nettime list, 99% is vooral relevant voor Amsterdammers
> [...]
Sinds wanneer liggen Enschede, Maastricht en Brussel in Amsterdam
(willekeurige greep uit nettime-nl postings van de afgelopen maand)?
Er zit trouwens ook een 'delete'-knop op je computer, die zou je ook
eens kunnen gebruiken...

Sterkte maar weer,

Menno Grootveld
lijstbeheerder nettime-nl