Boyd Noorda, Socia Media on Sun, 21 Nov 2010 23:25:47 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Oude berichten [was: Re: Spaar je stembanden ... #schreeuwapp]

Ha,

> Wellicht ben ik de enige, maar berichten van nettime komen bij mij een paar
> dagen later in mijn mailbox. Wel rustgevend hoor naast het twittergeraas,
> maar TPG werkt zelfs sneller ;-) en schreeuwen is nu een beetje laat...

Dat komt omdat er een boel mensen posten die geen abonnee zijn. Die
berichten worden vastgehouden tot de beheerder ze goedkeurt en dat gebeurt
niet dagelijks. Hij zou daarbij nog even op de relevantie kunnen letten

Vr.gr.
Boyd Noorda

--
Nieuwe website: 'Besparen in het portiek'
http://econerd.org