Patrice Riemens on Tue, 18 Jan 2011 16:03:15 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] La bataille entre le pouvoir cynique et l'id??alisme politique de la jeunesse, le combat de l'amour et de la raison...(wasRe: Van Sidi Bouzid tot Bab-el-Oued ...)

Groet uit Barco! En ik ben in elk geval blij dat ik een leuke dizkuzzie
ontketend heb met die affiche - tamelijk parallel met die die gevoerd
wordt op de Multitudes-infos lijst, dwz ´fundis´ tegen ´realo´s´
;-)
p+3D!
(behoren uiteraard tot de maximalistische-revolusjonere vleugel)