Marja Oosterman on Tue, 28 Mar 2000 12:06:53 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] bezorging van bestellingen per Internet

Hallo Reinder,

Persoonlijk prefereer ik die buurtsuper ;-)
Zie het al voor me, die nieuwe supertjes... is natuurlijk ook weer braak-
en fraudegevoelig, allemaal extra adminstratie enz...
Maar dat zijn de kinderschoenen zullen we maar denken en heeft als positief
voordeel dat die mensen die vroeger het leuk vonden om buurtwinkeltjes te
drijven weer werk kunnen gaan doen wat ze kennelijk leuk vinden.

Denk niet dat je optimisme ongegrond is..
alleen.. kan de aarde nog zoveel extra vervuiling aan tot het is opgelost?
We doen nu al net of het wel meevalt met die ozonlaag.. maar de vertraagde
werking van de freons zet gestaag door.. Nog een jaartje of 15 geloof ik,
is dat zeer nuttige laagje rond de aarde wel weg...
Maar misschien weten we dat proces toch nog op tijd te stoppen...
en zal Internet daar een positieve rol bij kunnen vervullen.
Er is al iets bedacht.. maar dat is wetenschappelijk zo onwaarschijnlijk en
vraagt nog om zo'n bewustzijnsexplosie dat ik me afvraag of het gaat lukken ...

H.groet,

Marja

At 11:32 28-3-00 +0200, you wrote:

>In het begin niet. Nu gaat elk pakje apart op reis. Maar op den duur
>zullen de koeriersdiensten efficienter worden. Al je bestellingen worden
>door de koeriersdienst bij elkaar in een krat gestopt dat met vrachtwagens
>naar je benzinestation gebracht waar je dagelijks langsgaat. Of de
>(voorheen) buurtsuper op loopafstand van je huis. Ik vind die polonaise
>van koeriers aan mijn deur helemaal geen vooruitgang. Vooral die ongure
>beunhazen van Wehkamp wil ik liever niet weer aan mijn deur. Bezorgen bij
>een 24uurs bereikbaar adres of PIN-automaat met luikje in mijn straat of
> [...]

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland
bundelt, schakelt en koppelt in uw
belang...

kopij per Email:  redactie@dan.nl
               Fax:    030-2543424

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)
<http://www.nopapers.nl/nfl/>NoPapers<http://www.nopapers.nl/nfl/> Finance
Liga
Omdat er meer is dAN E-Commerce...