ReindeR Rustema on Tue, 28 Mar 2000 13:09:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] bezorging van bestellingen per Internet

Hoi Marja!

At 12:07 PM +0200 3/28/00, Marja Oosterman wrote:
>Persoonlijk prefereer ik die buurtsuper ;-)

Ik die concierge. Volgens de statistieken heeft elke straat wel een
aan het huis gekluisterde WAO-er die gek wordt van het geisoleerde
bestaan. Zo iemand zou prima als verdeelpunt voor
internet-bestellingen kunnen functioneren. Daar kan je dan ook gelijk
bijgepraat worden over de laatste buurtroddel. Mijn geouwehoer met
die ene leuke AH-kassière nu wekt irritatie bij de shoppers in pak
met haast. Die halen het liefst een krat met boodschappen uit de muur
of pikken het op bij de Shell op de A9.

>alleen.. kan de aarde nog zoveel extra vervuiling aan tot het is opgelost?

Een aantal jaren geleden ben ik afgehaakt van de milieudiscussie. Te
technisch. Mijn conclusie was dat het beter gaat zodra er op
supranationaal niveau politici komen met ruggegraat die strenge eisen
opstellen. Dan volgt de techniek en de commercie wel. Op persoonlijk
niveau beperk ik de milieuvervuiling door niet te rijk te worden.
Lastig en controversieel, niet rijk willen worden. Gaat ook in tegen
mijn natuur.

ReindeR