M. Grootveld on 5 Sep 2000 10:15:18 -0000

Re: [Nettime-nl] New Technologies & the City: the Future of Europe

> Ja, dat hoor ik wel vaker. Kan iemand me nu eens uitleggen welke
> ontwikkelingen er nu eigenlijk razendsnel gaan?
>

> groet, groet,
>
> Francisco van Jole
>
> http://www.2525.com
> wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.

Nou, de ontwikkelingen in de zin van de niet te stuiten stroom conferenties,
seminars en wat dies meer zij op het gebied van de ICT, waar hele horden
hotemetoten komen vertellen wat er de komende jaren qua informatie- en
communicatietechnologie allemaal te gebeuren staat, en die allemaal als
gemeenschappelijk kenmerk hebben dat de verhalen een bijzonder hoog gebakken
lucht-gehalte hebben en binnen de kortste keren alweer achterhaald zijn door
het volgende congres of symposium.
Het zou wel eens interessant zijn om uit te zoeken hoeveel geld er alleen al
in deze sector van de ICT omgaat en welk percentage van het totaal dat dan
is.

Groet,

Menno Grootveld