Francisco van Jole on 8 Dec 2000 19:15:34 -0000

Re: [Nettime-nl] PS op 'ad hominem'

At 18:33 08-12-2000 +0100, Peter Olsthoorn wrote:

>Het 'ga toch fietsen' in de vorige inzending was nog gewoon onvriendelijk,
>maar met 'belazeren' en 'onbenul' als kwalificaties van andersdenkenden
>kan er maar 1 conclusie zijn:
>Francisco wint glansrijk dit debatje, hij neemt altijd gelijk. Driewerf hoera!

Echt moeilijk was dat niet. Mensen die hun opponenten fascistische idee-en
in de schoenen schuiven, zoals jij dat deed door mijn betoog te scharen
onder de methodes van Big Brother uit 1984, verliezen altijd. Ze hebben
namelijk geen argumenten.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.