Louis Stiller on Mon, 30 Apr 2001 23:10:27 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] censuur

Moeilijk hé, een grapje op z'n tijd. En maar roepen over censuur en dat het
uiteindelijk allemaal naar faxisme riekt.
Nee, Francisco is geen vriend van me. Ik kan me ook over 'm opwinden, vind
dat-ie flink de plank misslaat bij tijd en wijle, maar waardeer z'n queeste
en z'n scherpte, vooral als het om échte argumenten gaat.

Verder alle goeds,

LS