Jaap on Sat, 9 Jun 2001 22:14:51 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] microsoft-den haag

Fierman (fierman@dds.nl) wrote:

> Zoiets is nu erg actueel in de UK, maar dat wist je waarschijnlijk al.
> Heb me er niet erg in verdiept, maar via Userfriendly kom je nog wel es wat
> te weten over die grote boze buitenwereld :)))
>
> Fierman

Niet alleen in de UK. Op de opensource-discussielijst (discussie@opensource.nl)
kwam de volgende URL voorbij:

  http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.haag.microsoft.gemeente.html

samenvatting: Gemeente Den Haag gunt grote opdracht aan MS

Op die lijst is nu een discussie bezig over de relatie overheid-microsoft en
openbare aanbesteding.

Jaap