Leo Lake on Thu, 7 Jun 2001 16:24:28 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] LL 7

Dag,
Voor hen die niet geheel voorbij gingen aan LL 1: Voorbij de punt, is er
nu LL 7: Voorbij de punt: revisited. Ik durf de hele tekst hier niet te
plaatsen. De tekst is weliswaar klein maar ik weet niet hoe relevant men
mijn meningen over zulke ver weg zaken vindt
Als mensen zeggen wat ik zelf ook zei (zie Voorbij de Punt van 26 april,
2001) dat computers beter kunnen denken dan mensen, wat wordt er dan
eigenlijk gezegd. Wat is 'beter denken'?
Meer op
http://www.lake.nl/ll/punt2.html
L.
E. lake@lake.nl