Pieter on Wed, 18 Jul 2001 11:42:58 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nlse media over acties Goteborg

Christus, kan men in de ivoren vJole/Rustematoren na 16 reacties op een
posting over de laatste euROTOP van Ravage, een blad waar je van alles
tegenin kunt brengen, maar die in dit geval ten minste -- zoals ook *hun*
journalistieke vak is -- een poging hebben gedaan de kennelijk begeerde
"andere kant van het verhaal" te laten horen, z'n mind eens up maken of
het men nu te doen is om enige werkelijke zorg over hoe men ons leven zoal
meent te moeten bestieren (ja van hogerhand dus bedoel ik, of bestieren
jullie je eigen leven, los van de vraag voor welk dagblad je betaalt om je
te laten desinformeren?) of om de zorg of derzelfde periodiekjes wel een
voldoende genuanceerd beeld schetsen van door jouw dan *nog* treffender af
te zeiken actievoerders? (Parbleu, fijne volzin, al zeg ik het zelf.)

En Reinder: je aanvankelijke vraag leek me zo gek nog niet. Stel hem eens
aan die kranten waarin je naar eigen zeggen zelf niet checkt of je
ingezonden brieven erin verschijnen. Wat betreft de daaropvolgende
postings maak je je wat mij betreft schuldig aan iets waarop tot nu toe
Van Jole patent leek te hebben: Start je eigen discussie, en post
vervolgens elke scheet die je daarover te binnen schiet. Moet zo'n
"gevierd internetjournalist" niet beter weten? Je kan toch ook onderling
verder mailen wanneer er geen duidelijk belang is voor overige lezers of
abonnees, en desgewenst later een samenvatting van je verheffende
correspondentie publiceren? Zoals op iedere webpagina voor newbies te
vinden is.

Toedeloe,

Pieter "die ook niet meer elke top afhopt maar daar dan niet denigrerend
z'n plaatselijke intellectuele nieuwslijstje mee volpoept" B.