ReindeR Rustema on Fri, 31 Aug 2001 15:30:47 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Historie Internetjournalistiek

At 11:28 +0200 31/8/01, Erik van Heeswijk wrote:
>over de nieuwsgroepen die bij een 'vieze enge' commerciële
>organisatie terecht zijn gekomen.

>als
>je dat zo'n punt vind staat het je geloof ik toch vrij om dat archief
>ook bij te houden? Zodat we niet meer afhankelijk zijn van die grote
>gemene jongens?

Het is vooral erg duur. Het kost tijd en je hebt servers nodig.
Inderdaad goed te doen voor een vrijwilligersorganisatie.

>Verrek, daar lag nu
>eens een mooi schoon cultureel doel van de Vereniging Open Domein! Nog
>eens wat anders dan een gratis e-mailadres. Toch zie ik dat idee nergens
>voorkomen op: http://www.opendomein.nl/ Hoe zit dat eigenlijk?

Nadat het mislukt is met DDS is er nog geen nieuw beleid
geformuleerd. Binnenkort is er weer een Algemene Ledenvergadering,
dit keer om het 3e (!) bestuur sinds februari aan te stellen.
Hopelijk zien zij er wel iets in. De vereniging kan wel vrijwilligers
gebruiken daarvoor overigens.

--
ReindeR	(op locatie bij een ASCII internet-op-straat-gezet
demonstratie voor het Amsterdamse gemeentehuis)