Diana Ozon on Fri, 14 Sep 2001 10:44:57 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] "Xinoehpoel": helderziende of medeplichtige? gearresteerd!?

Mauzz, Michael,

Als je de genoemde nieuwsgroep raadpleegt, lees je dus ook dat het een hoax
is. Nergens is de arrestatie bevestigd met een URL naar een tvzender of een
radiobericht Degene die het bericht de wereld in hielp postte voor het
eerst en liet niets meer van zich horen.
Voor helder denkende mensen die elk virusalarm kunnen beoordelen op zn
waarheids gehalte: "Forward dit aan iedereen, gevaarlijk virus, zelfs
Mcaffee kent het nog niet, dit bericht komt van IBM" en dat meteen deleten
is het triest dat ze zo'n virus in de exacte berichtgeving niet doorzien.
Laat je aandacht door dit soort 'internetzotternij' niet afleiden van de
werkelijkheid. Je intelligentie en inzicht zijn beter inzetbaar in de
gruwelijke stroom informatie die de media nu over de wereld uitstorten.

Diana