Leon Kuunders on Tue, 25 Sep 2001 18:59:00 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Nieuw Virus maakt misbruik van oorlogsvrees

> Er waart een nieuw virus rond, dat probeert mensen te verleiden met een
> 'stem' knop.
>
> Normaliter zou ik zoiets niet posten, maar ik vermoed dat in deze lijst veel
> mensen in de doelgroep vallen.

Goed bedoeld Ronald. Misschien kun je dit soort berichten in het vervolg beter
niet posten. Je vertaling van het engelstalige bericht is niet juist. Er zit geen
'Vote' knop of iets dergelijks in de e-mail. Alleen wederom een attachment waarop
de gebruiker moet dubbelklikken om het virus te activeren. Lees meer:
http://www.security.nl/artikel.php3?id=2374.

Ik stel voor om virus waarschuwingen e.d. niet meer op deze lijst te posten. Daar
zijn andere, betere, kanalen voor.

-Leon.