Leo Lake on Wed, 3 Oct 2001 08:41:43 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] De discussie zelve

Dag Ron,

> Ik begrijp je irritatie en kan mij ook wel iets voorstellen bij de
> onuitputtelijke bron die haar voedt. Aan de andere kant ken ik geen
enkele
> nieuws- of mailgroep waar het er anders aan toegaat. Het is nu eenmaal
> technisch onmogelijk om via dit medium werkelijke discussies te voeren -
het
> blijft altijd een beetje ping-pongen. Sterke services kunnen worden
gevolgd

Nou, irritatie kan ik wel hebben en het is echt niet de bedoeling een
persoon aan te wijzen. Iedereen heeft zijn makke. Ik wil ook helemaal
niks veranderen aan de regels van, of de techniek voor, de discussie. Ik
wil er alleen maar iets aan toevoegen dat kan werken als een soort
spiegel, iets dat leidt tot enige zelfreflectie over het eigen gedrag.

> Misschien kunnen we op een andere manier aan je behoefte in deze tegemoet
> komen. Bijvoorbeeld door één keer in de maand 'battles in the flesh' te
> organiseren.

Dat is een goed idee, lijkt me, zij het graag iets minder vaak dan een
maal per maand.

L.
E. lake@lake.nl
W. http://www.lake.nl