Ronald van Raaij on Sun, 7 Oct 2001 17:33:24 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] nooit meer schieten

Ron, dit is geen geisoleerd of onoplosbaar dilemma, het is de harde
werkelijkheid, die in menig gijzelinngsdrama voor is gekomen. Wat jij zegt
is uitsluitend waar, als je de filosofische werkelijkheid scheidt van de
werkelijke werkelijkheid. Bovendien klopt het niet dat mijn vraag in de
categorie valt. Korte omschrijving van je site:

"A limited number of options (usually two) is given, while in reality there
are more options. A false dilemma is an illegitimate use of the "or"
operator.
Putting issues or opinions into "black or white" terms is a common instance
of this fallacy."

Ik heb je niet opgedragen de kiezen uit een beperkt aantal keuzes, ik heb
gevraagd: "Wat doe je?"

Dus ik herhaal de vraag.

Groet
Ronald