Menno Grootveld on Tue, 5 Mar 2002 00:26:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] overzicht van nettime aktiviteiten (in hetengels)

op 04-03-2002 23:24 schreef real@xs4all.nl op real@xs4all.nl:

> De laatste keer dat ik Menno mailde ivm aantal subscribers vertelde hij
> me dat nettime-nl iets van 120 subscribers had. Dat was een half jaar
> geleden geloof ik. Als het getal 500 klopt is er dus een spetaculaire
> groei.

Dat waren er toen geen 120, maar zo'n 320, als ik me niet vergis.
Niettemin heb je wel gelijk als je zegt dat er sprake is van een
spectaculaire groei. Wekelijks komen er nu tussen de vijf en tien nieuwe
subscribers bij. Waar we dat aan te danken hebben, is niet altijd even
duidelijk. De lijst heeft nog steeds last van flinke schommelingen in het
aanbod, zowel wat kwantiteit als wat kwaliteit betreft. Voorzover ik weet
wordt er ook door niemand actieve propaganda voor nettime.nl bedreven.

Menno