Marja Oosterman on Thu, 7 Mar 2002 23:46:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] overzicht van nettime aktiviteiten (in het engels)

At 00:29 05-03-2002 +0100, Menno wrote:

>Dat waren er toen geen 120, maar zo'n 320, als ik me niet vergis.
>Niettemin heb je wel gelijk als je zegt dat er sprake is van een
>spectaculaire groei. Wekelijks komen er nu tussen de vijf en tien nieuwe
>subscribers bij. Waar we dat aan te danken hebben, is niet altijd even
>duidelijk. De lijst heeft nog steeds last van flinke schommelingen in het
>aanbod, zowel wat kwantiteit als wat kwaliteit betreft. Voorzover ik weet
>wordt er ook door niemand actieve propaganda voor nettime.nl bedreven.

Natuurlijk wel.
Als je enthousiast bent over goede informatie in nettime, stuur je dat door
aan iemand. Dat hoef je maar een paar keer te doen om iemand die die info
ook echt op prijs stelt, op het idee te brengen ook aan te willen sluiten.
Neem aan dat net als ik mensen hier dat soort dingen wel vaker doen.
Is de beste reclame ;-)

Anders gezegd: zolang de kwaliteit goed is,  blijft de belangstelling
(groeien).
En wat die kwaliteit betreft is er toch wel een duidelijke
nettime-etiquette dacht ik + natuurlijk veel internetters van de eerste
uren en journalisten enz.. Die mensen zorgen ook voor inhoudelijke kwaliteit.

H.groet,

Marja