Richard Reekers on Tue, 16 Apr 2002 22:09:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] NIOD, het uistellen en Den Haag vandaag

Nettime'ers,

Nu loop ik weer tegen de niet-aanwezige community van
Nettime aan. Ik wil(de) uitzoeken of er een verband is
tussen het uitstellen van NIOD-rapport nu zo'n anderhalf
jaar geleden (weten jullie nog), de huidige Haagse
gebeurtenissen in relatie tot de verkiezingen in mei.

Maar ja, hoe zoek je zoiets op? Ff naar je meest relevante
e-commmunity, oh nee...

Zoeveel kritische e-kennis onder jullie|ons: ik zou wel eens
willen weten hoe jullie zo'n zoekvraag zouden aanpakken
met|op het web.

Overigens is het volgens mij wel een echt gelukje bij dit
ongeluk dat de PvDA nu niet niet de discussie over de JSF in
hoeft. Zo'n complotdenker ben ik ook weer niet :-)

Reageren wordt zeker aangemoedigd. Is er tenminste weer es
wat anders dan die aankondigingen.

Groet,

Richard