ReindeR Rustema on Tue, 3 Dec 2002 11:00:02 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Derde Kamer, weg met politieke partijen en eenbeter publiek debat

At 03:42 +0100 03-12-2002, Ron Peperkamp wrote:
>Op gevaar af als origineel i.p.v. constructief te worden gezien, zal ik
>mijzelf hierbij maar meteen als een one-issue kanditaat presenteren:

Lijkt me prima.

>Ingevolge de indirecte oorlogsverklaring van de VS aan het adres van de
>soevereine Staat der Nederlanden acht ik het namelijk onze grondrechtelijke
>plicht dat wij alle officiële diplomatieke banden met de VS verbreken.

Het klinkt allemaal erg specifiek, gericht op de actualiteit nu. In
een programma moet je het wat tijdlozer formuleren.

>Kort samengevat vind ik dus dat wij ons als gastland van het Internationale
>Strafhof ook als gastheer van het Internationale Recht dienen te gedragen -
>in woord en daad weltevestaan.

Een soort Zwitserland op z'n Nederlands dus? Afzijdig blijven en het
beter weten? Is wel iets voor te zeggen. Als ieder doet waar hij goed
in is dan is de wijsvinger voor Nederland.

>zoals gezegd beperkt deze
>malloot zich graag tot de fundamentele politieke, en vooral persoonlijke,
>keuzes aangaande Vrede en Veiligheid.

Denk je nog dat het je lukt om het in een program voor de lange
termijn kan formuleren? Dan maak ik daar een link naar.

>    Ron Peperkamp
>    ron@peperkamp.nl
>
>    Sta stram bij het Volksfront van Hogerhand!
>    http://www.hogerhand.nl

Ondertussen maak ik daar wel een link naar vanuit de lijst met Derde
Kamer kandidaten.

--
ReindeR