Ron Peperkamp on Thu, 5 Dec 2002 01:51:02 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Derde Kamer, weg met politieke partijen en een beter publiek debat

ReindeR Rustema schreef:

> Het klinkt allemaal erg specifiek, gericht op de actualiteit nu. In
> een programma moet je het wat tijdlozer formuleren.

Natuurlijk ben ik specifiek: ik ben niet voor niets een single-issue
kandidaat! En hoezo moet ik 'het' wat tijdlozer formuleren? Van wie moet dat
dan?

> Een soort Zwitserland op z'n Nederlands dus? Afzijdig blijven en het
> beter weten? Is wel iets voor te zeggen. Als ieder doet waar hij goed
> in is dan is de wijsvinger voor Nederland.

Ik pleit slechts voor een correcte beschouwing van het prijskaartje dat aan
die wijsvinger bungelt. En daar valt weinig Zwitsers aan te beleven - make
no mistake!

   Ron Peperkamp
   ron@peperkamp.nl

   Zo'n mooie digitale camera gekocht?