ReindeR Rustema on Thu, 5 Dec 2002 02:26:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] RE: kandidatuur Derde Kamer

At 02:07 +0100 05-12-2002, Ron Peperkamp wrote:
>Waarmee ik al direct op een probleem stuit want de 383,33 euro die volgens
>Reinder's rekensommetje door ieder van de 30 kandidaten moet worden
>opgehoest, heeft deze aanstormende politicus niet op de plank liggen.

Haast is geboden. Ik moet maandag op z'n laatst de 11250 over maken
op het Rabobank rekening nummer van Binnenlandse Zaken zodat ze
ontvangstbewijsjes ervan kunnen maken die ik naar de kieskringen moet
brengen waar we mee doen. Amsterdam en Den Haag lijken me het
belangrijkst. De kiezers in het buitenland (1 miljoen
stemgerechtigden!) vallen namelijk onder die kieskring.

Oh, ik krijg net een aanmelding binnen voor een kandidaat in
Nijmegen. Ben benieuwd wat er morgen allemaal binnen gaat komen.

Wat het geld voor Ron betreft, je kan het ook met PayPal snel bij mij
krijgen, als het totaal 383 is geworden geef ik wel een seintje
(stuur ook een mailtje naar Ron over de hoogte van je donatie). Als
het niet lukt kan iedereen het na maandag weer terugboeken. Dat is
het mooie van Paypall. Zie http://rustema.nl/steun.html

Zelf ga ik gewoon nog roder staan natuurlijk! De roodste kandidaat ooit...

--
ReindeR