elout on Sat, 4 Sep 2004 02:40:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] PICK UP CLUB TOMORROW

-->
http://pickupclub.nl/

Op vier september aanstaande organiseert Theaterplatform PickUp een
avond- en nachtvullend theater- en muziekspektakel in Paradiso. Precies
één week na de succesformules van de Uitmarkt biedt PickUp de ruimte aan
meer dan 50 beginnende, professionele podiumkunstenaars: ruw,
onontgonnen, eigenzinnig

-----------------------------
mijn persoonlijke vertaalslag/promo;

...wat ik nu gehoort heb. dat oa. een rusische circus artiest over het
plafond willen lopen, en een aantal mensen deze ruimte weer op een
nieuwe manier willen invullen.. en veel en veel meer dan dat... ik ben
benieuwd!

1e instantie  is dit een soort van benefiet voor de nieuwe brantrap voor
pickup-club, zodat deze organisatie hun werk kan blijven doen. En mensen
kan blijven steunen die met theater, van dans/breakdance tot
experimenteel conceptueel spul bezig zijn. en al die andere gasten. die
hun eigen kunst maken in hun eigen belevings-wereld.

damn. waar kom je dat soort organisaties nu nog tegen.. tegenwoordig.

elout,
*

*