elout on Sat, 4 Sep 2004 03:12:56 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] re:re spul

aub, let niet op mijn grove typo`s in mijn laatste post. ik lees altijd
tussen de regels door. en op een of andere manier ben ik taalkundig  nog
steeds stekeblind. Ik zie het gewoon pas achteraf.

De persoon die de meest taalkundige-fouten in mijn vorige mailtje ontdekt.
krijgt een lekkere appeltaart toegestuurd..

elout