Rob Coenen on Tue, 15 Feb 2005 17:04:39 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Welnee, Nederlandstalige berichten over internationale projecten zijn prima.
Uiteraard beperk zo'n bericht zich tot de Nederlands sprekende gemeenschap.
Dat is in eerste instantie immers ook het uitgangspunt geweest bij het
oprichten van nettime-nl. (Heb je het manifest al eens gelezen?)

Voor de welwillendheid naar alle niet Nederlands sprekenden kan ja uiteraard
een samenvatting in het Engels, Duits, Pools, Russisch of Chinees doen (in
volgorde van West naar Oost), maar klakkeloos akkoord gaan met louter en
alleen Engelstalige berichten op deze mailinglijst zijn wat mij betreft een
smet op het respect voor je moerstaal.

-----Original Message-----
From: nettime-nl-bounces@nettime.org [mailto:nettime-nl-bounces@nettime.org]
On Behalf Of t a t i
Sent: dinsdag 15 februari 2005 16:57
To: nettime-nl@nettime.org
Subject: RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Hoi Rob,

"::In deze tijd waarin Nederland zoekende is naar normen, waarden en
::haar eigen
::identiteit, vind ik het uiterst ongepast om onze moedertaal te
::verloochenen."

Is het ook de bedoeling dat geen internationale berichten op deze lijst
komen ? Alleen nederlandse projecten gericht op uitsluitend nederlandse
publiek?

Dank,
Claudia