Leon Kuunders on Thu, 17 Feb 2005 13:14:42 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Het publieke domein zou niet door private grillen aangepast moeten worden.
Eenieder spreekt vrij en denkt vrij, in taal en woord naar keuze.

In het publieke domein is de primaire taal nederlands.
In het private domein wat men wenst.

Het door jou als "semi-publiek domein" omschreven café is in wezen
semi-privaat.

--Leon.

-----Original Message-----
From: rob@massive-interactive.nl [mailto:rob@massive-interactive.nl]
Sent: donderdag 17 februari 2005 12:51
To: leon@kuunders.info
Cc: nettime-nl@nettime.org
Subject: RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Ha Leon,

dat is wis en waarchtig waar. Maar ook weer niet. Want zo makkelijk kan je
theorie en praktijk niet scheiden. Mag ik verwachten dat ik in een
semi-publiek domein zoals een Amsterdamse horeca gelegeneid op zijn
Nederlands een biertje kan bestellen? Jaja je raadt het al, ik was inderdaad
in een Ierse pub beland.
Daar wordt van je verwacht in het Engels te bestellen! jaja.

Gelukkig kan ik mijn middelbareschool Russisch weer eens ophalen bij een
bezoekje aan de Russische supermarkt zometeen, ik heb er nu al zin an.

dazwidanja,

-ROB