rob on Thu, 17 Feb 2005 16:41:33 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Juist. Kan dat, semi-privaat? Interessant punt. Hoe dan ook, in wezen is dit dus
een theoretische is-het-glas-half-vol of half-leeg discussie.
Zoals ik je al schreef, dat is een leuke theorie maar in de praktijk kan je hier
niet zoveel mee: bottom line (oeps Engels) is dat die twee domeinen in elkaar
overvloeien - wees nu dan toch eens prag!ma!tisch!

Als ik het wel heb kan ik Nettime-NL echter op zijn minst tot het semi-publieke
danwel volledig tot het publieke domein rekenen en is de primaire taal, zoals
ook in het cahrter en manifest aangegeven dus Nederlandsch.

Een publieke groet van

ROB