Ron Sluik on Wed, 11 May 2011 15:37:57 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] [ECHT WAAR: Nettime-nl] Seminar beter vindbaar worden.

Je meent het echt, Marjet... een cursus met titel:

seminar beter vindbaar worden....
verbeter je website voor google...
praktische voorbeelden uit de praktijk
22,50 inclusief gratis pauzedrankje...

Staat er allemaal echt. Geloof nu dat ik deze boot maar beter verlaten kan.
Wat een verwerpelijke armoe in gedrag en taal!

Ron Sluik

-------- Original-Nachricht --------

--
NEU: FreePhone - kostenlos mobil telefonieren und surfen!