Patricia de Ruijter on Thu, 12 May 2011 09:55:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [ECHT WAAR: Nettime-nl] Seminar beter vindbaar worden.

Beste Ron, ik vind jou taal pas arrogant en daarom zeer verwerpelijk.

Patricia de Ruijter

Op 11 mei 2011, om 15:32 heeft Ron Sluik het volgende geschreven:

Patricia de Ruijter
www.test-portal.nl
patricia@test-portal.nl