Evelyn Austin on Wed, 11 Apr 2018 19:08:36 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

Nouja... In zoverre anders dat je niet (per se) weet wie er achter een
pod zit, toch? Met een emailprovider sluit je een contract af, daar kun
je verhaal halen als iets niet goed gaat, en ze hebben er (commerciele)
baat bij dat jouw data veilig blijft.