PANE MANAGEMENT on Wed, 29 Sep 1999 19:22:24 +0200 (CEST)

AW: nettime-nl: MSnailmail; IK WIL DIT MAITTJE NIET VOOR DEHONDERDSTE KEER ONTVANGEN, MIJN VRIENDEN EN COLLEGA'S KOMT HET OOK DENEUS UIT. NIET MEEDOEN MET DIE ONZIN. GRAAG

zijn degene die hieraan meewerken nou echt zo dom of ligt dat aan mij?
Ten eerste wie gelooft hier nou in, ten tweede hoe haal je het in je hoofd
om je geldbelustheidsgevoel op onschuldige nettime lezers af te gooien.

Ik vind het schandalig dat hier email adressen aan worden gegeven. Ondertussen
loopt heel links nederland/wereld microsoft af te kraken, maar nu er geld
kan worden verdient trapt men er in en springt men meteen op de "bandwagon".
Zo komt mijn, en die van vele anderen en het bezit van mensen aan wie ik het niet
gegeven heb en is er meer kans op reclame en dergelijke, dank u vriendelijk!!!!!!!!!!!!!
Stuur je mailtjes toch lekker naar je vriendjes.
robert
http://listen.to/pane
http://move.to/pane

oh ik zou ook wel een move.to banner naar nettime kunnen sturen,hmmmmm

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder