Cosmin Gradinaru on Thu, 10 Jan 2002 02:26:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] strategia muzeului

Ce te mai mira Dan?
Oricum tu nu vezi ca am ramas o mina de looser-i care avem opinii in
legatura cu acest muzeu.
Hai sa-ti spun eu una si mai tare , in luna Martie probabil cind primele
piese ale "colectiei" o sa soseasca in noul "amplasament"eu si Anca o sa
mergem in aceasi cladire la o nunta !  Deci Parlament, sala de festivitati,
muzeu, parcare.... mai bine ar face acolo cel de-al doilea Mall ca sa fie si
burghezu' multumit.
Partea misto e ca a inceput procesul de achizitii, sa te tii acum show. Cred
ca Achizitenie era dulce copil. Am inteles ca Mircea Cantor nu valoreaza
1000$ dar Ilfoveanu senior face 10.000$ per piece.
Mi-a placut enorm interviul pe care l-a dat Oroveanu si in care explica cum
o sa faca el un muzeu cu Ion Pacea, George Apostu, Octav Grigorescu, Vasile
Kasar+artisti tineri pina in 35 de ani, publicatii electronice,prezentare de
expozitii virtuale in 3D,CD, Hi-Fi,ABS,ASR,EDB si AIR BAG dublu.
Mai nasol e ca isi doreste sa: citez "recruteze" si sa "formeze"tineri
artisti si critici pt.structurile muzeului, deci o sa vedem o alta generatie
de clone.

Cum poti sa-ti propui sa pui in acelasi loc oameni tineri si "Maestrii" care
mie mi-au spus student fiind ca arta occidentala este o arta decadenta si ca
mai devreme sau mai tirziu o sa dispara, iar lui Anca i-au replicat ca daca
nu ii convine ce face in Facultatea de Arta Bucuresti sa se duce sa studieze
la Budapesta sau Paris.( ca sa nu mai vorbim de circu' cu exmatricularea
noastra si apoi reinscrierea pentru ca ministerul a considerat
exmatricularea ilegala),
Asta este o contradictie in termeni flagranta!
Asa sint eu, un idiot care se pisa intotdeaunea impotriva vintului!
Pa. Cosmin.

P.S Mai tin sa le amintesc celor care poate au uitat ca reactii
internationale au fost, in legatura cu acest spatiu si anume cind lui Ludwig
i s-a propus sa-si faca colectia acolo a refuzat plecind cu toate jucariile.