perjovschi dan on Fri, 11 Jan 2002 16:15:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] achizitii

Lui Cosmin
lui Nicu Ilfoveanu

1) Faptul ca se cumpara lucrari explica partial si
tacerea artistilor romani contemporani care alcatuiesc
aceasta lista

2) Ce imi place mie in toata chestia asta este ca
termenii oficial, neoficial, alternativ, radical,
politic, experimental etc nu mai au in Romania nici-o
relevanta (doar pret)

3)Chiar daca ma delimitez de el si de strategia lui
mie personal nu-mi serveste deloc daca acest muzeu va
fi unul prost.
Asa ca doresc acestei institutii sa-si implineasca ce
si-a propus si sa limpezeasca prin selectie apele
culturii vizuale contemporane autohtone.