Tordai Attila on Sat, 12 Jan 2002 12:18:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] achizitii

nu cred ca se poate vorbi de arta contemporana romaneasca fara Perjovschi,
subReal, Antik, Patatics etc.

Prin urmare daca cei care sint considerati (cotati) artisti contemporani
romani ( si de catre forurile internationale, in a carui traditie vrea sa
faca parte si noua institutie) se delimiteaza de proclamata Muzeu de Arta
Contemporana, atunci acesta nu are cum sa devina (spre nemultumirea noastra)
institutul care sa reprezinte arta contemporana romaneasca din tara.

p.s. spun asta stiind ca nu e deloc usor sa refuzi invitatia de a fi printre
"cei alesi" de "institutia cea mai reprezentativa pt. un artist plastic
contemporan", sau sa primesti o suma de bani cat o fi ea de mica.

numai bine:
attila tordai-s.