marius stefanescu on Tue, 7 Dec 2004 12:55:05 +0100 (CET)

[Nettime-ro] raspuns2

referitor la sectia foto-video, este f bine ca exista. intrebarea ramine. de ce au plecat acei oameni din sectie ? daca exista niste probleme nediscutate pina acum, cred ca este cazul sa fie rezolvate. daca sectia este f. buna, nu este cazul sa se creeze mai multe facilitati ? nu numai un calculator, doua. venirea unui profresor F bun, cum este Alexandru Patatics esta binevenita, dar nu cred ca va rezolva toate situatiile conflictuale de la aceasta sectie. in ce priveste faptul ca nu am facut referire la celelalte sectii, asta doar pentru ca sistemul este prea inchis ca sa provoace nemultumiri. acolo sint, cum zicea Stefan Cosma, marii maestrii cu studentii lor ucenici. si gata. sectia foto-video, prin reactiile studentilor de acolo este la mijloc, are  o oarece deschidere, nu prea multa, dar poate confirma retardarea celorlalti. daca nu a observat bine, Vlad Nanca, eu am pornit de la sectia foto video care reflecta situatia universitatii. academia este dechisa cit este si sectia
 foto video.ca trei-patru nume au pornit de aici, asta spune f multe despre deschiderea respectiva, dar in nici un caz nu explica de ce au plecat ei atunci. pina la urma, nici unul dintre cei mentionati in articol nu sunt la ora actuala studenti. nu este suficient ?