marius stefanescu on Tue, 7 Dec 2004 15:29:36 +0100 (CET)

Re: Fw: [Nettime-ro] Din putzul gindirii academice...

pt toti cei ofensati, repet, cred ca este necesar sa se inteleaga ca nu puteam reda in extenso marturiile tuturor interlocutorilor din problema vizata. asa cum se vede, numai declaratia dvs asa cu era de mare, dle Iosif Kiraly ajungea pt a face un intreg articol despre acest subiect.
repet, nu puteam gazdui in articol toate cererile fiecarui particpant la acest conflict. nu aveam la dispozitie tot ziarul.
imi cer scuze inca o data
Marius Stefanescu

Iosif Kiraly <ioki@mailbox.ro> wrote:
Imi este clar ca o discutie constructiva despre invatamantul de arta sau
muzeul de arta contemporana sau orice alta tema care ne intereseaza nu poate
exista atata vreme cat nu exista minime bune intentii din partea partilor
implicate. Fragmentul la care se refera dl Bulat cu o ironica severitate
face parte din putzul "gandirii" si "profesionalismului" celui care a
macelarit niste marturisiri pe care cativa artisti au avut incredere sa i le
dea. Imi e greu sa spun daca acest macel s-a produs din rea intentie, din
lipsa de cultura sau de talent scriitoricesc, din dorinta de a crea scandal
cu orice pret (atat de specifica jurnalismuli in general si celui de proasta
calitate in special) sau din toate la un loc.
Pentru cei nelamuriti dau mai jos scurtul schimb de mesaje pe care l-am
schimbat cu dl Stefanescu dupa
ce mi-a transmis "stenograma" dialogului pe care l-am avut.