Rasovszky Gheorghe on Wed, 22 Dec 2004 13:03:55 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Discutiile din jurul scenei artistice

Nu imi face nici cea mai mica placere faptul ca trebuie sa iti precizez citeva lucruri Vladimir
Bulat.Ceva ma face sa cred ca sistemul tau de comunicare ofertant si disponibil din aceasta
perioada te face sa lipesti etichete in dreapta si stinga fara sa fi suficient de documentat.Eu
personal nu fac parte din nici o gasca, nici un grup si stau daca vrei manifest deoparte. Asta
ma face sa judec artistii dupa valoare si nu dupa vorbe. Entitatile culturale cu care ai defilat
in sprijinul existentei tale ma lasa rece fiindca sprijina nesfirsitul realism structural tra-
ditionalist pe care tu il accepti ca main stream cultural. Il apreciez pe Calin Dan suficient cit
sa cred ca a-ti luat-o razna, in mod inutil. Mai ascultata din cind in cind si YEAH,YEAH,
YEAHS.
succes        g.rasovszky