vladimir bulat on Wed, 22 Dec 2004 11:21:58 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Discutiile din jurul scenei artistice

g.rasovszky,
si Calin Dan sunt si prieteni si colegi de generatie, cea zisa "80"-ista, e
firesc sa-mi sara, constiincios, la beregata...E firesc sa o faca si pe
moralistii...Ii voi dezamagi tare zicindu-le ca nu am chef sa intru deloc
in
polemici cu ei, de nici un fel, desi argimentele /datele /probele /
evidentele nu lipsesc. Chiar citusi de putzin. Va veni vremea, acea
'supremus dies', cind apele se vor limpezi, cind oamenii nu vor mai avea
masti si paravane in spatele carora sa se ascunda, si sa dialogheze firesc,
cu calm, cu empatie, cumsecadenie,cuviincios...Pina atunci exista, in
interiorul scenei artistice, sarmane sfere de influenta, haite, gasti,
interese de "generatie", coterii, bisericutze, lauda desarta - la care ma
incapatinez sa nu ader! Si mai ales, astept ziua in care sa nu se fie
considerat cel de linga noi un idiot (cu 'plictiseli interioare') sau un
cretin...

Ca sa pretinzi "Esse in ore et faima" (Pliniu), trebuie sa fii un om
vertical, onest, profund etic, dar in tara asta nu cunosc decit foarte
putzini, dintre cei de litere/carturari: Adrian Marino, Iordan Chimet, Paul
Goma, Mihai Sora...iar acestia, sa-mi fie cu iertare, nu apartin nici unui
"zecism" de data recenta...

iar in ceea ce priveste "organul", el ramine tot acelasi, treaz si
neindurator cu impostura (vizuala, verbala, gesticulatorie etc.)

ochiul de veghe,

vladimir bulat

P.S. nu inteleg de ce Calin Dan a trebuit sa expedieze de 2 ori acelasi
mesaj, l-am citit din prima...

"Calin Dan" <cozyhome@tiscali.nl> wrote:
> [...]
>
>ma refer la amanuntele de ordin financiar pe care cred ca ai avea mari
>probleme sa le argumentezi cu documente probatorii in fata unei instante
>reunite pentru defaimare.
>
>in rest, sper ca vei continua interesantul duet venturianesco-catzavencian
>pe care il porti pe liste cu partenerul tau Razvan Ion. e induiosator cat
va
>mai framanta pe voi tzarishoara si bugetul ei, m'ntzelegi. pana la absurd,
>as zice, ceea ce e desigur, firesc.
>
>si o sugestie de sfarsit de ciclu: schimba-ti organul de veghe, poate

In

>-->
>arhiva: http://amsterdam.nettime.org/

Noile abonamente Astral OnLine