Irina Cios on Tue, 18 Jan 2005 13:56:27 +0100 (CET)

[Nettime-ro] FW: Andrei Farcasanu - Cow parade

Buna ziua!
Sunt Andrei Farcasanu si am un mail pe care as fi dorit sa-l pun pe nettime dar eu am tot incercat sa ma inscriu si nu am reusit...( poate i-mi dati vreun indiciu in directia asta pentru ca am urmat pasii  exact cum trebuia...)
Dupa cum o sa vedeti este vorba de proiectul COWPARADE manageriat de EVANT HORIZON.....
Ii cunosc pe cei ce organizeaza si as vrea sa-i ajut sa-si faca cunoscut proiectul pentru cati mai multi artisti care ar dorii sa participe asa ca m-am gandit la nettime ca o posibilitate.
Daca ati putea sa puneti anuntul acesta pe nettime ar fi super.

Multumesc. Andrei

Comunicat de presă

CowParade Bucharest 2005

Bucureştiul nu va mai fi acelaşi după invazia cirezilor de vaci decorate în întreg oraşul! Imaginaţi-vă bovine pascând în fata Casei Poporului, o vacă rumegând în Piata Charles de Gaulle şi alte vaci colorate şi hazlii raspândite prin Cişmigiu. Redescoperiţi copilul din dumneavoastră si indiferent de vârstă luaţi parte la cel mai mare eveniment de artă publică din lume care va fi organizat pentru prima dată în Europa de Est!

După şase ani de hoinarit prin oraşe din întreaga lume CowParade vine în România. Vara 2005 nu va fi una obişnuită - nu în Bucureşti: din 1 iunie pâna la sfârşitul lunii august Bucureştiul va fi o pată de culoare, găzduind vaci din fibră de sticlă în mărime naturală decorate original şi expuse în tot oraşul spre deliciul atât al bucureştenilor, cât şi al turiştilor.

Din peste 500 de oraşe care şi-au exprimat interesul în organizarea unei CowParade, Bucureştiul a fost selectat pentru unicitatea sa - o poartă între Est şi Vest, cu o moştenire istorică şi culturală de invidiat. Artiştii locali vor avea astfel ocazia să îşi demonstreze creativitatea decorând celebrele vaci din fibră de sticlă care vor fi apoi expuse în spaţii publice. CowParade constituie un eveniment important pentru comunitatea în care este organizat, reunind artişti din toate domeniile, simpli cetăţeni, companii şi organizaţii locale şi internaţionale, fiind legat de multe activităţi şi evenimente publice.

CowParade nu aduce doar culoare şi efervescenţă în oraş, ci are şi o componentă caritabilă - la sfârşitul proiectului o parte dintre vacile decorate vor fi vândute la licitaţie, în vederea colectării de fonduri pentru organizaţii caritabile. Pană în prezent s-au strâns peste 15.000$ pentru organizaţii caritabile din întreaga lume. Special Olympics România a fost desemnată organizaţia caritabilă oficială pentru CowParade Bucharest 2005. Scopul organizaţiei este să ajute integrarea persoanelor cu deficienţe mentale în societate, să îi sprijine pe aceşti oameni în lupta lor în a fi respectaţi şi acceptaţi, de a deveni cetăţeni utili comunităţii lor.

Prima Cowparade a avut loc la Zurich în 1998. De atunci CowParade a fost organizată în peste 25 de oraşe din întreaga lume, printre care Chicago, New York, Londra, Sydney, Tokyo, Bruxellex, Praga şi Johannesburg. Peste 4.000 de artişti au decorat vaci, folosind forma unică a sculpturilor ca pe o pânză tridimensională. Mii de companii s-au implicat sponsorizând vaci şi lucrând cu echipa CowParade la organizarea evenimentului.

CowParade Bucharest 2005 este organizată de Event Horizon, o firmă specializată în planificarea şi managementul evenimentelor, consultanţă în marketing, training şi teambuilding.

Evenimentul va fi anunţat oficial în cadrul unei conferinţe de presă pe 26 ianuarie 2005.

Pentru mai multe informaţii contactaţi

Event Horizon

Tel/Fax 021 337 2550

Mobil 0722 351 593