vladimir bulat on Sun, 27 Feb 2005 19:02:48 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] Piata ecumest

Trebuie sa spun si eu ca asa zisa "piata de dezbateri" a fost jalnica si
destul de dez-organizata! Pe la microfonul acesteia s-au perindat diverse
fosile (demnitari de ieri si de azi), iar cele mai vii voci veneau anume
din zona liber-profesionista (imi displace sincer termenul de
"independenti"!, caci ma atunca cu gindul in secolul al XIX, la "salonul
renegatilor"... ), in timp ce moderatoarea (a carei prestanta o taxez cu
nota 3)tinea sa formalizeze in permanenta discutia, si sa se dea bine pe
linga staff-ul ministerial...Nu a fost, evident, o piata de idei, ci o
aflare prelungita in treaba - sa se mai pape niste parale, iar lipsa de
profesionalism a celor ce s-au pregatit cu speach-uri (probabil
comandate!)denota o stare endemica de neputinta si lipsa de initiativa a
forurilor oficiale din Romania, de ieri si de azi. O declar public, am mari
indoieli ca se va schimba ceva radical in activitatea MCC.

Totusi, si acesta e lucrul cel mai regretabil, ceea ce lipseste ONG-urilor
de azi este anume familiarizarea, si cunoasterea legislatiei in vigoare,
capacitatea de a intelege nu numai cum se cer banii, ci si mecanismele prin
care aceste fonduri se colecteaza si se pot, ulterior, redistribui...pe
proiecte, programe, strategii.

v.b.