vladimir bulat on Fri, 6 May 2005 22:42:08 +0200 (CEST)

RE: Re: [Nettime-ro] in legatura cu un articol al dlui Mihaies

Multumesc foarte mult pentru precizare! Stiam bine CE functie ocupa
intelectualul Mihaies in ierarhia culturala din Romania lui Basescu...iar
zeflemeau mea subtila inspre i-moralitatea descurajanta a dinsului tintea.
Evident, lucrurile sunt foarte grave, si atunci trebuie sa facem un front
comun ca sa fie destituit! Dar teama mi-e ca asa cum am trimbitat in darn
in sustinerea revistei CULTURA, sa nu aiba si acum cei ce trebuie sa auda -
dopuri etans introduse in urechi...

v.

"Dan  Masca" <dan@reea.net> wrote:
>Domnule Bulat ,
>dl Mihaies este sef adjunct la ICR.ro
>Daca era doar un simplu pamfletist era altceva , darasa consuma bani de la
>buget asa fara rost .
>
>Dan MASCA

ca