bogdan suceava on Sat, 7 May 2005 06:05:55 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] in legatura cu un articol al dlui Mihaies

--- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:
> Fratilor,
> dupa ce am parcurs textul lui Mihaies, am ajuns la o
> singura concluzie: ca
> insul e chiar intruparea apoteoticei frustrari...ca
> nu are argumente
> legate, constructii logice, simpatii de nici un fel
> - e dupa capul lui!
> Si cum sa-i ceri lui judecata dreapta despre ceva
> anume cind el insusi
> afirma limpede?:

Draga Vladimir Bulat,

Nu-i asa ca textul respectiv e o nefericita consecinta
a surmenarii? E foarte greu sa semnezi zilnic condica
de prezenta la Bucuresti, iar seara sa fii la curs la
Timisoara. Gandeste-te doar: noaptea sa imaginezi
strategia diplomatiei culturale a Romaniei, iar catre
zori sa scrii texte in care sa corijezi opiniile unor
indivizi nesuferiti care, in loc sa isi scrie tezele
in Universitatea Bucuresti sau la Universitatea de
Vest din Timisoara, s-au dus in Midwest, un loc despre
care dl Mihaies retine doar ca acolo sunt multe oi.
Or, se stie din cartile cu Winnetou ce nasol e in
Midwest (din descrierea dlui Mihaies, eu inteleg ca la
acel Midwest se refera; tu ce ai inteles?). Oricum, sa
speram ca registrul diplomatiei noastre culturale nu
va include accente similare celor din textul de la
http://www.romlit.ro/www/texte05/rl15/1-2-1.html
Oare pe tonul asta se va fi adresat audientei dl
Mihaies cand a conferentiat la Bloomington in
primavara lui 2000 pe tema "Romania: Ten Years After
or Ten Years Before the Revolution?" Sau poate i-or fi
pus sare cu piper in cafea si asta ii potenteaza acum
memoria? Sau oare a fost sala goala si dl Mihaies,
dupa ce s-a adresat peretelui, precum contele de Monte
Cristo, vine la niste ani distanta si regleaza
conturile cu tot ce se afla pe coridorul tornadelor?
Care sa fie oare motivatia?

Mai povestim. Oricum, eu am incredere ca problema se
va rezolva asa incat noi toti sa avem de castigat.
Lumea culturala romaneasca are de castigat daca de
componenta diplomatiei culturale se ocupa numai cei
care au chemare si cred in asta.

Cu prietenie,
B. Suceava